Celodnevni seminar evropskega
prodajnega
trenerja št. 1 - Gavina Inghama
Nova pravila prodaje: 7 ključev za uspešno prodajo danes
Ali tudi sami opažate, da se je v zadnjih nekaj letih svet zelo spremenil?
Posel se je spremenil. Tehnologija se je spremenila. Način, na katerega ljudje in podjetja kupujejo, se je spremenil.
Zato podjetja in prodajnike, ki se še vedno zanašajo na stare prodajne pristope, ki so jih razvili "stari mojstri" prodaje, čaka obdobje prodajne suše.
Za prodajni uspeh v današnjem novem svetu potrebujete najsodobnejše pristope, strategije in tehnike prodaje. To ne pomeni, da so stare tehnike neuporabne, pomeni le, da niso več dovolj za uspeh!
Se tudi sami soočate s problemi, kot so:
- vedno težje je priti do odločevalcev,
- težko pridobite in obdržite pozornost strank,
- konkurenca je vedno močnejša,
- stranke so velikokrat vezane na določene dobavitelje z zelo močnimi vezmi,
- in zaradi tega vaš prodajni izplen preprosto ni takšen, kot bi si želeli?
Gavin Ingham je v sami špici svetovnih prodajnih trenerjev, ki izhajajo iz prakse ter sami razvijajo nove prodajne pristope. Na seminarju 19. 10. vam bo zaupal svoja najnovejša dognanja o tem, kako uspeti pri prodaji danes.
Program celodnevnega seminarja
Prvi del: Novi prodajni pristopi za uspeh v današnjem času
- Zakaj stari prodajni modeli ne delujejo več najbolje in kaj morate že danes narediti, da boste uspeli pri prodaji?
- Kdaj in kako pristopiti do strank v svetu, v katerem je vse težje priti do pogovora s potencialno stranko?
- Kako se pozicionirati kot ekspert na svojem področju in kako to izkoristiti za lažjo prodajo?
- Kako preseči pričakovanja stranke in kako doseči, da vas bo priporočala še svojim poslovnim partnerjem ali prijateljem?
"V 9 mesecih po udeležbi na Gavinovem seminarju smo skorajda potrojili prodajo." (Jusin Byrne, direktor, Certus Sales)
Drugi del: Kako pripraviti "UAU" prodajno predstavitev?
- Vse, kar morate vedeti o pripravi prodajnih prezentacij, ki bodo navdušile stranke za takojšnji nakup - tako po telefonu kot na osebnih sestankih.
- Kako uporabiti moč prodajnih zgodb, ki delujejo na čustva stranke in kako ustvariti win-win odnos?
- Kako strukturirati pogovor s stranko, da pritegnete njeno polno pozornost in da lahko vplivate na njene odločitve?
- Kako se ljudje odločamo in kako doseči, da se bodo stranke odločile za vas - ne glede na ceno.
- Kako se s strankami povezati na globlji ravni in ustvariti odkrit odnos, ki bo zdržal tudi kakšno napako s strani vašega podjetja?
- Kako odgovoriti na skrbi stranke in kako doseči, da se bo stranka odločila glede na vrednost in ne glede na ceno?
- Kako zaključiti prodajo na "naravni" način, ne da bi zveneli kot prodajalec?
"Kot rezultat seminarja smo popolnoma prenovili naše prodajne prezentacije. Prodaja se nam je nato takoj dvignila za 20 %." (Phil Harvey, direktor, Pearl Telecom)
Tretji del: Psihološka trdnost za konstanten uspeh
- Kako odpraviti nihanja pri prodaji? Veliko prodajnikov ima določena obdobja, ko jim gre vse kot po maslu, nato pa nekaj časa ni in ni uspeha. To lahko hitro privede do dvomov vase. Kako to preprečiti in doseči stalnost pri prodaji?
- Skrivnosti dnevne prodajne motivacije: kako doseči mentalno trdnost, ki vam omogoča doseganje vaših prodajnih ciljev?
- Kako doseči, da vas imajo ljudje radi in vam zaupajo?
- Kako maksimizirati vrednost vašega časa, kako biti bolj produktiven in kako doseči boljše rezultate v krajšem času?
- Kako razviti psihološko trdnost za prodajna pogajanja o ceni in pogojih?
"Gavin je preprosto najboljši prodajni trener in motivator, ki sem ga kadarkoli spoznala." (Emma Stewart, vodja prodaje, CA Technologies)

Komu je seminar pisan na kožo?
Največ boste od seminarja odnesli:
- Direktorji prodaje, ki od svojih prodajnih ekip zahtevate maksimalno prodajno učinkovitost ter veliko proaktivnost.
- Prodajniki, ki želite uporabiti najnovejše prodajne pristope, imeti več samozavesti ter energije pri prodaji.
- Podjetniki, ki sami prodajate svoje storitve in bi radi uspešno zaključili več poslov ter prehiteli konkurenco.
- Svetovalci in eksperti, ki na osebnih sestankih ali po telefonu prodajate svoje storitve in bi radi prevladali v svoji niši.
Kaj je morda danes največji problem pri prodaji?
Znanstveniki, psihologi in prodajni strokovnjaki se vsi strinjajo, da so nakupne odločitve ljudi vedno primarno čustvene. Ljudje kupujemo zaradi čustev in naše odločitve nato upravičimo z logiko in racionalnimi razlogi. To velja tako za prodajo podjetjem, kot za prodajo posameznikom.
Toda kljub temu dejstvu, je velika večina prodajnih treningov osredotočena na logični prodajni proces in na racionalne pristope pri prodaji.
Zaradi tega so kupci že navajeni ustaljenih prodajnih procesov in so nanje razvili nekakšno odpornost.
Na seminarju vam bo Gavin Ingham pokazal nekaj izjemnih rešitev za ta problem. Ena od njih je pravilna uporaba zgodb v prodaji. Že od prazgodovine smo ljudje uporabljali zgodbe za enostavno širjenje informacij, za učenje, za motivacijo, za to, da si drugi lažje zapomnijo naše sporočilo. Zgodbe so naravni način komunikacije, a smo jih pri prodaji pozabili uporabljati ali pa jih uporabljamo zelo nerodno in neučinkovito.
Gavinova posebnost je ta, da je razvil poseben pristop za pripravo zgodb pri prodaji (npr. zgodba o vaši stranki, ki je uspela z vašo pomočjo, ...). Prodajniki, ki uporabljajo zgodbe, namreč velikokrat mislijo, da so njihove zgodbe učinkovite in dobro zastavljene, toda v praksi se izkaže, da so daleč od tistega, kar bi morale biti.
Vse učinkovite zgodbe imajo specifično strukturo. In če te strukture ne uporabljate, vaše zgodbe ne delujejo tako kot bi lahko. Gavin je razvil posebno metodologijo, s katero boste zasnovali svoje zgodbe, ki jih boste uporabili na prodajnih razgovorih. Te zgodbe bodo postale osnova vašega novega prodajnega pristopa. V veliko primerih je lahko med podpisano pogodbo in prodajnim porazom razlika le v eni dobri zgodbi, ki ste jo uporabili ali ne.

Gavin Ingham: prodajni trener št. 1 v Evropi
Gavin Ingham ni rojen prodajnik. Na začetku svoje prodajne kariere je dobil 18 zaporednih NE-jev. 19 prodajno priložnost pa je končno izkoristil in pridobil svoj prvi posel.
Od takrat naprej je njegova kariera v stalnem vzponu in danes je znan kot vodilni evropski ekspert na področju prodajne psihologije in prodajne uspešnosti. Razlog za to je, da svojim strankam prinaša velika povečanja prodaje.
Preko svojih štirih knjig, DVD-jev, avdio programov in svojega blog-a dosega na tisoče prodajnikov po celem svetu, ki jim pomaga povečati prodajno učinkovitost, podreti prodajne ovire in ustvariti dinamično prodajno osebnost.
O njem pišejo časopisi, kot so The Guardian in The Financial Times, nastopil pa je tudi na nekaj svetovno znanih TV postajah, kot so ABC, CBS, FOX in NBC.
Poleg tisočih malih in srednje velikih podjetij so njegove stranke tudi vodilna svetovna podjetja kot npr. Microsoft, Jaguar, BOSCH, IBM, Lloyds TSB, Shell, Manpower, AT&T, Siemens, Vodafone in druga. Gavinovi seminarji so nabiti z energijo in vas bodo motivirali za nove prodajne dosežke.
Pomembno: za razliko od mnogih predavateljev o prodaji je Gavin izjemno uspešen prodajnik v praksi! Še vedno sam prodaja in se stalno druži z nekaterimi najbolj uspešnimi svetovnimi prodajniki, s katerimi izmenjuje znanja in nove pristope.
Termin, lokacija, prijava
Če bi torej radi spoznali najnovejše prodajne pristope, ki delujejo na trgu danes, če bi radi cel dan preživeli s prodajnim trenerjem št. 1 v Evropi in če bi si radi zagotovili prednost pred konkurenco, potem se nam pridružite na seminarju Gavina Inghama:
Termin: 19. 10. 2016 od 9h do 16h.
Lokacija: Hotel Lev, Vošnjakova ulica 1, 1000 Ljubljana.
Seminar bo v angleškem jeziku s prevajanjem v slovenščino. Kotizacija vključuje gradiva, prigrizek in pijačo.
Kotizacija za seminar je le 280 EUR + DDV.
Posebni paketi za več udeležencev
Če bi radi na seminar poslali 2 do 4 osebe je kotizacija na osebo le 195 EUR + DDV.
Za prijavo 5 oseb iz vašega podjetja pa smo pripravili poseben paket ČISTA PETKA. Skupna investicija za udeležbo je tako 799 EUR + DDV (159,80 EUR na osebo). Za nakup tega paketa pišite na Petja.Orehek@gzs.si
Seminar organizira Akademija Panta Rei v partnerstvu z Gospodarsko zbornico Slovenije

Vaše podatke bomo hranili v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov in jih ne bomo delili s tretjimi osebami.

