21. 3. 2017 – Poslovna pogajanja z Derekom Ardenom

Derek Arden je profesionalni pogajalec ter predavatelj, ki sodi v sam svetovni vrh strokovnjakov na področju poslovnih pogajanj. Znan je tudi kot odličen govornik, ki zna svoje znanje, in preko 30-letne izkušnje, na udeležence seminarjev prenesti z energijo, jasnostjo in obilico humorja. Če želite spoznati pogajalske tehnike, ki jih lahko uporabite takoj, ne glede na vrsto…

Details

20. – 21. 4. 2017 – Mojstri investiranja (Millionaire Money Making Machine 2 Day Course)

Od dolgoročnih investicij do kratkoročnih investicij, zavarovalnih produktov, upravljanja z denarjem – dvodnevni program pokriva vse, kar morate vedeti o investiranju. Redno ga izvajamo na trgih Velike Britanije, Romunije, Bolgarije,… in sodi v sam svetovni vrh programov na področju investiranja. To je edini program o investiranju, ki ga boste kadarkoli potrebovali.

Mojstri prodaje

25. 4. 2017 – Mojstri prodaje 2017

Svet se spreminja. Posel se spreminja. Danes ni več dovolj, da si dober. Biti moraš najboljši. Prisluhnite priznanim slovenskim in tujim predavateljem, ki vam bodo razkrili svoje najboljše prodajne pristope.

30. 5. 2017 – Prvi koraki v kadrovski službi

Imate v kadrovskem oddelku novinca? Ste na to delovno mesto postavili nekoga iz drugega oddelka? Ali pozna delo v kadrovskem oddelku? Pridružite se nam na delavnici in za novo zaposlenega zgradite most med teorijo in prakso.

2. – 3. 6. 2017 – Mojstri investiranja (Millionaire Money Making Machine 2 Day Course)

Od dolgoročnih investicij do kratkoročnih investicij, zavarovalnih produktov, upravljanja z denarjem – dvodnevni program pokriva vse, kar morate vedeti o investiranju. Redno ga izvajamo na trgih Velike Britanije, Romunije, Bolgarije,… in sodi v sam svetovni vrh programov na področju investiranja. To je edini program o investiranju, ki ga boste kadarkoli potrebovali.

26. 9. 2017 – Seminar Daniela Priestleya

V praktično vseh branžah obstaja zelo majhno število podjetij, ki se ne borijo za stranke. Ravno nasprotno … stranke se borijo zanje.

Bestselling avtor Daniel Priestley je dve leti potoval po svetu in raziskoval, kako takšna podjetja delujejo in kako s posebnimi marketinškimi pristopi dosegajo, da imajo vedno več strank, kot jih lahko sprejmejo.