"Kot da bi najel marketiškega svetovalca za 700 EUR/uro, ki mi daje konkretne ideje, kako povečati moč marketinga in prodati več!"

Paket Marketinški Vroči Stolček: vaš stroj za povečanje prodaje

"Brez ovinkarjenj, brez skrivanja. Prvič imate na voljo natančne postopke za izvedbo inovativnih marketinških pristopov, ki jih običajno svetovalci zaupajo strankam le na osebnih svetovanjih." 

Ali obstaja stroj za povečanje prodaje?

Tako kot lahko kupite stroj za povečanje zmogljivosti proizvodnje, vam je sedaj na voljo tudi stroj za povečanje prodaje …

Imenuje se paket Marketinški Vroči Stolček (MVS) in je zakladnica novih idej, pa tudi nadgradenj tega, kar že uporabljate. Paket MVS vam nudi konkretne odgovore na ključne probleme vašega marketinga in prodaje. Je "biblija" praktičnih marketinških tehnik, ki vam bodo pomagale do uspeha vašega podjetja.
 
"MVS mi/nam je pomagal da smo ugotovili kje delamo napake oz. na katere stvari nismo prej niti pomislili. S koristnimi nasveti in predlogi so nam sedaj nekateri problemi hitro rešljivi, predvsem zato, ker vemo kako jih odpravimo oz. se na njih pripravimo. MVS so prebrali tudi moji kolegi iz podjetja in so bili prav vsi nad njim navdušeni." (Mitja Bensa, direktor, Artex d.o.o.)*
 
Še nikoli ni obstajal bolj enostaven in bolj učinkovit način za povečanje moči vašega marketinga!
 
Priložnosti pri marketingu čakajo, da jih izkoristite. Obkroženi ste z njimi. So enostavne, poceni, dobičkonosne, lahko vam pomagajo do večjega uspeha, vpliva in dobička. Problem pa je, da jih pogosto ne vidimo - ker smo preveč osredotočeni na svoj posel.
 
Z uporabo paketa MVS se vam bodo začele te skrite priložnosti razkrivati dan za dnem. In nič na svetu vam ne bo pri njihovem izkoriščanju pomagalo toliko, kot paket MVS.
 
»Na marketing sedaj gledamo popolnoma drugače in bolj kritično ocenjujemo naš in konkurečen reklamni material. Resnici na ljubo, se pred letošnjim letom z marketingom sploh nismo ukvarjali oziroma smo se zanašali samo na ustno reklamo naših strank. Sicer smo računovodski servis in vaši nasveti v paketu so nam precej pomagali pri sestavi strategije in izvedbe marketinga.« (Matej Purnat, direktor, INPUT d.o.o. Nazarje)*

*Vsa menja zadovoljnih strank so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programu. 

Kaj prejmete in kaj paket vsebuje?

Paket vsebuje: 
a) Priročnik (371 strani, trda vezava), ki ga boste hoteli imeti vedno pri sebi, ko enkrat poskusite eno tehniko v njem. 

b) Word predloge za več kot 40 predlog različnih marketinških pisem in scenarijev, ki preverjeno delujejo. Dobili boste primere pisem in pripravljene scenarije za akcije (npr. scenarij za telefonsko zahvalo po nakupu, v kateri prodate še kakšen izdelek in dobite od
stranke še naslov njenih znancev, ki bi jih lahko zanimal vaš izdelek ali storitev). Te dokumente boste s pomočjo natančnih navodil lahko hitro prilagodili svojemu podjetju. To vam bo omogočilo, da prihranite čas pri izvajanju tehnik ali jih v enostavno delegirate drugim osebam v vašem podjetju.

Iz vsebine paketa:

1. Kako doseči, da vas bodo kupci videli kot nekaj posebnega?
Kako se razlikovati od konkurence? Kako postati v očeh kupcev nekaj posebnega? Kako doseči, da si kupci zapomnijo vaše podjetje v množici konkurentov? Zakaj podjetja nimajo dobro zastavljenih marketinških strategij in natančen postopek, kako si jo zastavite sami?

2. Kako vzpostaviti nove načine za pridobivanje kupcev?
Načini za pridobivanje kupcev in natančna navodila, kako jih uporabiti za čim večji učinek. Kako priti do prodajnih sestankov s potencialnimi kupci? Kako priti do kupcev, do katerih zdaj ne morete priti? Nove ideje za pridobivanje kupcev.

3. Marketinške tehnike za povečanje moči osebnih predstavitev.
Izjemno učinkoviti prodajni pristopi, ki jih vaši prodajalci ne uporabljajo. Kako zastaviti osebno predstavitev vašega podjetja? Tehnike za njeno izboljšanje. Majhne stvari, ki pri osebni predstavitvi naredijo razliko. Kako pripraviti ponudbo, ki bo imela večjo možnost za zaključek prodaje?

4. Skrivnosti marketinških materialov, ki delujejo.
200 EUR do 1000 EUR (kar je bistveno več, kot stane paket MVS) porabite za najmanjši možni oglas v reviji ali časopisu, pisemsko akcijo. Ali ste zadovoljni z rezultati, ki vam jih te akcije prinašajo? Vsak dan, ko oglašujete ali izvajate druge marketinške akcije, ne da bi pred tem uporabili tehnike iz paketa MVS, izgubljate denar in oportunitetne stroške. Spoznajte torej skrivnosti učinkovitih marketinških materialov – od pisem, brošur, oglasov pa do interneta!

5. Kako povečati lojalnost kupcev in pogostost njihovih nakupov?
Kako bazo podatkov o kupcih uporabiti za dodatno prodajo, za povečanje dobička? Kako do večje lojalnosti kupcev? Enostavne tehnike za povečanje pogostosti nakupov.

6. Naj kupci vidijo vašo pravo vrednost!
Kako izobraziti kupce o pravi vrednosti vaših izdelkov in storitev? Kako odgovoriti na kupčeve ugovore o visoki ceni? Kako ustvariti razliko med vami in poceni konkurenti, ki vam hodijo v zelje? 

7. Kako do večjega izkoristka denarja, ki ga vlagate v marketing?
Testiranje za optimizacijo rezultatov vseh prodajnih in marketinških naporov. Kako uporabiti koncept testiranja v praktično vseh segmentih prodaje in marketinga?

8. Večji dobiček brez dodatnega dela. Kako povečati dobiček s pomočjo sodelovanj?
Kako najti prave partnerje za izvajanje skupnih akcij? Kako izkoristiti vire dobička, ki so se doslej skrivali pod preprogo?

9. Dodatni viri za povečanje dobička.
Tehnike, ki jih ne uporablja praktično nobeno podjetje, imajo pa ogromen potencial in vam lahko z minimalnimi vložki povečajo učinek vaših akcij za 10, 30 ali 100%. Vsaka posamezna tehnika, ki jo podjetjem svetuje Robert v večini primerov že sama upraviči celotno investicijo v svetovanje.

»MVS je res prava zakladnica dobrih idej in kar je najpomembneje, vsebuje tudi konkretne recepte za reševanje mnogih izzivov pri trženju. Sam sem že preizkusil več receptov iz njega in v našem podjetju delujejo.« (Matjaž Gros, Mogenas d.o.o.)*

*Vsa menja zadovoljnih strank so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programu. 

Napotki za hitro implementacijo idej po panogah

V tem edinstvenem paketu dobite tudi hitre napotke za vašo panogo. To vam omogoča, da prihranite čas, ker se boste lahko takoj ciljno posvetili tistim tehnikam, ki prinašajo največje koristi podjetjem, kot je vaše. Robert je v svoji karieri svetoval več kot 500 podjetjem iz vseh mogočih panog in ta del paketa je rezultat poznavanja poslovanja v zelo specifičnih panogah.

Učinek tega bo praktično enak, kot da bi imeli svojega svetovalca, ki vas vodi po stvareh, ki jih je potrebno uporabiti v podjetju, da bi povečali prodajo. Hitro boste torej videli, katerim stvarem se najprej posvetiti, katere vam lahko prinesejo največ koristi. 

Panoge, zajete v tem delu paketa:

Prodaja fizičnim osebam:

• Maloprodaja
• Turistične agencije
• Ponudniki turističnih storitev
• Fitnes centri, maserji in podobne storitve
• Prodaja avtomobilov
• Finančno svetovalna podjetje
• Izposoja izdelkov fi zičnim osebam
• Založbe, knjigarne
• Prodaja pohištva
• Gostinstvo
• Nepremičninske agencije
• Osebne storitve (čistilnice, inštalaterstvo, mizarstvo, gradbena dela ...)
• Prodaja dražjih izdelkov za končne kupce

• Arhitekti, projektanti

Prodaja podjetjem (B2B)

• Prodaja pisarniške opreme
• Računovodski servisi
• Proizvajalci polizdelkov (kovinski, leseni, plastični, ...)
• Poslovne storitve (tiskarne, čistilni servisi, izobraževanje, …)
• Svetovalne storitve
• Založbe, knjigarne
• Prodaja pisarniškega pohištva
• IT panoga
• Tehnični polizdelki in svetovalne storitve (elektronika, merilne naprave …)
• Razvoj programske opreme

O avtorju paketa, Robertu Rolihu

Avtor paketa je Robert Rolih je podjetnik že od svojega 23. leta, ko je iz ničle v študentski sobi odprl svoje podjetje. Nato je do statusa vodilnega podjetja v branži pripeljal dve blagovni znamki. V tem času je bil znan tudi kot marketinški svetovalec. Svetoval je več kot 500 podjetjem iz vseh mogočih branž.
 
Danes osebno sodeluje z nekaterimi vodilnimi svetovnimi poslovnimi avtoritetami (Brian Tracy, Andy Harrington, Kevin Green, …), tako da je vedno v stiku z najnovejšimi znanji, ki vam lahko pomagajo pri grajenju vašega podjetja.
 
V zadnjih dveh letih je naredil preskok od predavatelja, omejenega na Slovenijo, do predavatelja, ki si deli oder z največjimi predavateljskimi zvezdami sveta, kot so npr. Robert G. Allen, Andy Harrington, Kevin Green, Brian Tracy, Simon Coulson, Shaa Wasmund, … Redno predava na zahtevnih zahodnih trgih, kot je npr. Velika Britanija in sodeluje z največjimi organizatorji dogodkov v posameznih državah. Njegov najbolj obiskan seminar doslej je imel več kot 1.500 udeležencev! Professional Speakers Academy iz Londona pa ga je leta 2015 nagradila s priznanjem Evropski javni govorec leta. 
 

Robert je za triurno osebno marketinško svetovanje zaračunaval 2400 EUR. Investicija v paket MVS, v katerem je zajeto znanje in ideje iz več kot 30 takšnih svetovanj, pa je 169 EUR + DDV