Anja Keržič Grubelnik.fw

»Izobraževanje je bilo odlično. Predavatelj je stvari povezoval s konkretnimi primeri, kar je sigurno vsakemu izmed nas odprlo nekaj novih poti, oziroma smo si odgovorili na najbolj pogosta vprašanja, ki nam jih vsakodnevno postavljajo kupci.«

Anja Keržič Grubelnik, MEGA LINE d.o.o.

O delavnici Zaključek Prodaje
Zmajček_oranžen

»Izobraževanje je zelo zanimivo, ker se predavatelj posveti prav vsem udeležencem in temelji na direktnem kontaktu. Prijava na seminar je bila dobra naložba! Samo tako naprej!!!«

Sandi Kos, FUCHS MAZIVA LSL D.O.O.

O delavnici Zaključek Prodaje
Zmajček_oranžen

»Na delavnici mi je bil všeč pristop predavatelja, ki nam je nazorno in s praktičnimi primeri predstavil, kako lahko uspemo kljub dvomom. Znal nas je motivirati in spodbujati, da se izboljšamo.«

Marjeta Jamnik, MAVE D.O.O.

O delavnici Zaključek Prodaje
Zmajček_oranžen

»Prijava se je izkazala za fantastično odločitev, v prijetnem vzdušju pridobljene informacije o realizaciji prodaje. Zagotovo učinkovito orodje prodaje v prihodnje. Hvala za vse!«

Špela Uplaznik, HERMI D.O.O.

O delavnici Zaključek Prodaje
Zmajček_oranžen

»Seminarja sem se udeležil, ker sem bil mnenja, da sem v zaključevanju prodaje najbolj šibek. Danes sem tudi ugotovil, kaj delam narobe in definitivno začnem to spreminjati. Veliko pomoč sem dobil v različnih tehnikah zaključevanja poslov. Z nekaj od teh sem se lahko tudi poistovetil, zato sem mnenja, da je delavnica zelo koristna. Prijava je bila zelo pravilna in na mestu! Definitivno vas bom predlagal tudi prijateljem in drugim.«

Franjo Cvikl, prodaja, ZAVAS d.o.o.

O delavnici Zaključek Prodaje
Mojca-Hergouth-Koletic

»Ker nisem šolan prodajnik, ampak sem se tega priučila skozi prakso, situacije in potrebe, me je zanimalo česa sama v procesu »Learning by doing« še nisem spoznala. Predvsem sem ozavestila razliko med direktno, aktivno prodajo in prodajo, ki je rezultat povpraševanja s strani potencialne stranke. Spoznala sem nekaj tehnik, ki sem jih prej uporabljala intuitivno in jih nisem izkoriščala v polnem potencialu. Odslej bo to lažje J! Hvala!«

Mojca Hergouth Koletič, Direktorica, Mint House International, d.o.o.

O delavnici Zaključek Prodaje
Zmajček_oranžen

»Zelo neposreden in praktičen prikaz situacij pri prodajanju produktov. Rešitve problemov in situacij. Pogovor v sproščenem vzdušju, ni te strah vprašati, majhne skupine, zelo dober vodja delavnice.«

Robert Savič, BIOTEH D.O.O.

O delavnici Zaključek prodaje
Zmajček_oranžen

»Največjo korist vidim v uporabi novih tehnik pri zaključku prodajnih poslov. Najbolj sem cenil podane primere iz prakse predavatelja. Prijava na izobraževanje se je izkazala kot dobra odločitev.«

Danilo Fras, FARMTECH D.O.O.

O delavnici Zaključek prodaje
Jan Zabukovec.fw

»Na izobraževanju je bilo odlično. Primeri iz prakse, kateri so se izkazali za uspešne. Koristi so v pravem usmerjanju prodajnih dejavnosti, da tudi v današnjem tržnem okolju maksimiziramo prodajo in čas. Odločitev za izobraževanje je bila več kot smiselna. Za zaključek moram pohvaliti tudi vse obrobne detajle od pijače, prigrizkov, urejenosti miz. Vidi se gradnja blagovne znamke Panta Rei.«

Janez Zabukovec, SKAT D.O.O.

O delavnici Zaključek prodaje
Zmajček_oranžen

»Svojim sodelavcem bom povedal, da delamo dosti napak v prodaji. Naredil bom povzetek predavanj in jim svetoval naj se tudi oni udeležijo takšne delavnice. Ta mi je dala za misliti, kako naj izboljšam svojo prodajo in pristop do kupca, kako ga prepričati.«

David Železnik, prodaja, EDIT d.o.o.

O delavnici Zaključek prodaje
Zmajček_oranžen

»Seminar je bil super. Zdaj razumem, da je potrebno pred sestanki dobiti čim več informacij o kupcih. Prej tudi nisem nikoli razmišljala, da je zelo pomembno vprašati kupce o njihovih potrebah. Tudi strategije za zaključevanje prodaje so mi zelo koristile. Od sedaj bom o prodaji drugače razmišljala.«

Ivana Zamparini,  prodaja, SUN ROLLER ADRIATICA d.o.o.

O delavnici Zaključek prodaje