Ljubljana, 25. april 2017

MOJSTRI PRODAJE 2017

Pridobite VEČ strank, HITREJE!

Na kratko o seminarju ...

Bi radi sklenili več poslov? Bi radi stranke pridobivali hitreje in lažje? Se vam (pre)pogosto dogaja, da ste skorajda pridobili stranko, na koncu pa posel pade v vodo? 

Potem imamo za vas dogodek, ki vam bo dal konkretne tehnike in pristope za bolj učinkovito prodajo. 

Robert Ličen, Geoff Burch, Mojca Frančeškin, Gavin Ingham in Robert Rolih bodo z vami delili svoje najboljše pristope, s katerimi dosegajo fantastične rezultate pri prodaji. Praktično, konkretno, takoj uporabno! 

Pridružite se nam 25. aprila 2017 in povečajte svojo prodajno učinkovitost! 

V poslu se ne zgodi nič - dokler ni prodaje!

Program celodnevnega seminarja

Osem ključev uspešne prodaje (Robert Ličen)

Pri prodaji ključno vlogo igra notranja motivacija prodajnikov. Le ta izhaja iz več dejavnikov, vsem pa je isti imenovalec pogled naprej. Uspehi in neuspehi so sestavni del prodaje, vendar je neuspeh tisti, ki nam da veliko večji manever za izboljšanje načina prodaje, kot pa uspeh sam. Robert nas bo opremil z nasveti in tehnikami, kako ne odnehati, kako se po neuspehu motivirati za uspeh v prihodnje ter predstavil 8 stopenj do uspešne prodaje.

Dr. Robert Ličen je ustanovitelj Podjetniškega centra Pegasus in manager z več desetletnimi izkušnjami na najodgovornejših delovnih mestih (Tobačna Ljubljana d.d., Akrapovič d.o.o., Steklarna Rogaška d.d, Gorenje d.d. … ). Strankam svetuje na področju organiziranja in vodenja ljudi in procesov. Je dolgoletni mentor številnim mladim podjetnikom v CEED-u, pisec strokovnih člankov, aktivni udeleženec različnih domačih in mednarodnih simpozijev, okroglih miz, kolumnist … Leta 2005 je prejel nagrado Mladi manager leta in leta 2007 nagrado Managerski izziv leta. Usmerjen je v konkretne rešitve in rezultate.  

Hladni klici - nič več nočna mora! (Gavin Ingham - video javljanje)

Marsikaterega prodajnika kar zmrazi ob misli na »hladne klice«. Povezujemo jih z nešteto zavrnitvami, naveličanimi strankami, neuspehom, slabimi občutki in še slabšimi rezultati. Toda z dobro pripravo in pravo miselno naravnanostjo so hladni klici lahko tudi zelo učinkovito prodajno orodje. Gavin Ingham vam bo razkril, kako se hladnih klicev lotiti profesionalno: če se na klice dobro pripravite, jih naredite za stranko zanimive in relevantne in ste ob tem še strokovni, potem lahko dosežete izjemne rezultate.

Gavin Ingham ni rojen prodajnik. Na začetku svoje prodajne kariere je dobil 18 zaporednih NE-jev. 19 prodajno priložnost pa je končno izkoristil in pridobil svoj prvi posel. Od takrat naprej je njegova kariera v stalnem vzponu in danes je znan kot vodilni angleški ekspert na področju prodajne psihologije in uspešnosti, saj svojim strankam prinaša velika povečanja prodaje. Njegove stranke so poleg tisočev malih in srednje velikih podjetij tudi vodilna svetovna podjetja kot npr. IBM, Lloyds TSB, Manpower, AT&T, Siemens, Vodafone in Microsoft. O njem pa pišejo tudi časopisi, kot so The Guardian in The Financial Times. 


Kako prodati po najvišji možni ceni? (Mojca Frančeškin)  

Prodajniki imajo običajno jasen, razmeroma enostavno merljiv in časovno omejen cilj: prodati po najvišji ceni, ki nam še omogoča nadaljnje prodaje temu istemu kupcu. Za dosego tega cilja se morajo vsakokrat sproti prilagajati muhastemu kupcu. Ga poslušati, zastavljati prava vprašanja, mu strokovno svetovati in ga … slišati. 

Na predavanju vam bo Mojca predstavila nekaj konkretnih tehnik, kako izboljšati svojo veščino poslušanja in kako zastavljati kupcu prava vprašanja, da dobimo informacije, ki jih potrebujemo. Vse pa bo podprla s konkretnimi primeri iz lastne trinajstletne prakse na globalnem visokotehnološkem trgu.

Mojca Frančeškin je samostojna svetovalka z dolgoletnimi, ne čisto vsakdanjimi prodajnimi izkušnjami. Verjame v človeka, odnose, tesen preplet trženja in prodaje ter pravšnjo mero prilagodljivosti, vztrajnosti in odločnosti. S prvimi mednarodnimi izzivi se je soočila med študijem v večkulturnem okolju tržaške fakultete za mednarodne odnose in diplomacijo. Bogate izkušnje globalne B2B prodaje uporablja tudi pri svetovanju lokalnim ponudnikom, ki iščejo svojo pot na zahtevnem in zasičenem trgu standardnih dobrin. Kot predavateljica navduši s strokovnostjo, primorsko toplino in široko paleto praktičnih primerov.

Nore prodajne tehnike, s katerimi vas bodo stranke na kolenih prosile za nakup (Geoff Burch - video javljanje)

Geoff Burch ni običajen predavatelj. Navdušuje namreč s svojo provokativnostjo, zabavnim načinom podajanja informacij in izvirnostjo. V tem video javljanju nam bo predstavil sedem odličnih trikov, ki pri prodaji vedno delujejo: kako stranki povedati, da se moti, ne da bi pustili slab vtis, kako pustiti odličen vtis na sejmu in se ločiti od množice, zakaj je dobro vprašati kupca o preteklih izkušnjah...

Geoff Burch, »Alternativni poslovni guru«, »upornik z razlogom« ali »Hell's Angel poslovnega svetovanja«, kot ga je poimenoval slavni Financial Times. Zaradi svojih edinstvenih pogledov, jasnih sporočil, obilice humorja in impresivnih referenc, je eden od najbolj iskanih poslovnih govorcev v Evropi, saj ga za izobraževane svojih prodajalcev najemajo svetovni giganti IBM, Schwarzkopf, Phillips, Canon, Swiss RE (ena največjih pozavarovalnic), British Telecommunication group, Heineken, … 

7 vprašanj: kako prodati s tem, da stranki postavite 7 neobičajnih vprašanj? (Robert Rolih)

Robert vam bo zaupal najnovejše skrivno orožje, ki ga direktorji, prodajniki, vodje projektov in drugi v podjetju lahko takoj uporabijo za znatno povečanje prodaje. To neverjetno učinkovito metodo trenutno v svetu uporablja manj kot 1000 ljudi, tako da boste med prvimi na svetu, ki jo boste spravili v prakso in z njo povečali prodajo! Vse, kar potrebujete za uporabo te metode, je, da se naučite postaviti svoji potencialni stranki 7 enostavnih vprašanj!

Mag. Robert Rolih je bestselling avtor knjige The Million Dollar Decision, ki se je na Amazonu že na dan izida prodala v 1336 izvodih. Leta 2015 je prejel naziv Evropski javni govorec leta 2015 po izboru Professional Speakers Academy iz Londona. Svoje prvo podjetje je ustanovil iz ničle v študentski sobi, ko je bil star 23 let. Nato je do statusa vodilnega podjetja v branži pripeljal dve blagovni znamki. V svoji karieri je izpeljal več kot 1,000 prodajnih sestankov in pri prodaji dosega rezultate, ki mu jih lahko zavidajo največji svetovni mojstri prodaje.

Bojevnik, ki se bolj poti pri treningu, manj krvavi v bitki. (Grški rek)

Lokacija, prijava

Spoznajte prodajne pristope največjih mojstrov prodaje! To bo seminar, ki vam bo dal konkretne tehnike in pristope, ki jih boste lahko uporabili takoj. Poleg tega pa vas bo tudi napolnil z energijo za nove dosežke.

Termin: 25. 4. 2017, od 9.00 do 16.30. 

Lokacija: Austria Trend hotel, Dunajska cesta 154, 1000 Ljubljana

Kotizacija: 229 EUR + DDV. 

Chet

BONUS za dve prijavi (ali več) iz vašega podjetja:

Vam dostikrat "vratarji" po telefonu onemogočijo dostop do odločevalcev? Bi radi prišli do sestankov ključnimi ljudmi in ključnimi strankami, ki so običajno "nedosegljive"?

V tem enournem videu s slovenskimi podnapisi, vam bo Chet Holmes na konkretnih primerih pokazal, kako po telefonu priti do "nemogočih" sestankov. Posnetek je bil narejen na dogodku s kotizacijo 15.000 USD. 

Pri APR ta video že leta uporabljamo za interne treninge vseh naših zaposlenih, ki so na telefonu.

Akademija Panta Rei