(function(a,c,d,b,e,f){a[d]=b;a[b]||(a[b]=function(){a[b].q=a[b].q||[];a[b].q.push(arguments)},d=c.createElement(e),d.async=!0,d.src=f,c=c.getElementsByTagName(e)[0],c.parentNode.insertBefore(d,c))})(window,document,"LeadPagesCenterObject","center","script","https://js.center.io/center.js"); center('create', 'qiibriWwnQFwnsuvAZVwg2', 'qiibriWwnQFwnsuvAZVwg2', {customId: 'lp-5673649784750080'});Piramida Profesionalne Prodaje online program

Online program Piramida Profesionalne Prodaje

Sklenite več poslov!

Konkretni pristopi, s katerimi boste uspešno zaključili več prodajnih sestankov in se izognili odzivu "Moram še premisliti..."

" data-guid="290116d8-5384-0702-e209-92be21c53447">

Hiter vpogled 


Spoznajte uporabo programa v 6 minutah!

Radovan Kragelj

»Strukturiran sistem prodajnega postopka, konkretni primeri, brez nepotrebnega balasta. Zagotovo najboljši program o prodaji do sedaj. In v 25 letih svoje kariere jih nisem uporabil malo.«*

- Radovan Kragelj, Direktor, Kragelj & Kragelj d.o.o. 


»Spremenili smo celoten sistem prodaje. Zgradili smo podroben koncept prodajnega sestanka. Izboljšali smo tudi komunikacijo in delo s strankami ter vodenje. Največja razlika po tem je bila v boljših prodajnih rezultatih. Na podlagi predstavitvenih sestankov smo z našimi produkti in storitvami dosegali preko 70 % realizacijo prodaje. Podaljšala se je tudi življenjska doba strank.« *

- Matevž Lambergar, Ixtlan Forum d.o.o. (prodaja sistemov za vodenje skupščin delničarjev)


»Odlično, bil sem že na mnogih izobraževanjih, a tako konkretnih znanj, veščin, primerov in pomoči nisem prejel nikjer. Ta program bi moral uporabiti vsak prodajnik.«* 

- Andraž Klemenčič, Vodja ključnih kupcev, AC Kondor, d.o.o. 

*Vsa menja zadovoljnih strank so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo. 


Robert Rolih vam bo zaupal VSE postopke, tehnike in pristope, ki so mu omogočili priti od 10 % do 80 % učinkovitosti na prodajnih sestankih!


"Vem, kako se počutite, ko greste do stranke in mislite, da je vse v redu. Stranka vam reče, da ste naredili super predstavitev in na koncu ... ne kupi. 

Takšnih razočaranj sem v svoji karieri doživel na stotine. In tudi sam sem bil večkrat pred tem, da obupam. "Mogoče pa preprosto nisem za prodajo," sem si velikokrat rekel, ko je bila moja prodajna učinkovitost 1 prodan projekt na 10 sestankov.

V tem online programu vam bom zaupal celotno zgodbo o tem, kako sem od tega stanja prišel do fantastičnih prodajnih rezultatov. Kako sem s spremembo svojih pristopov začel zmagovati in pridobivati kar 8 strank od 10 sestankov, na katere sem šel. Pomislite, kaj bi nekaj takšnega pomenilo za vas...

Zaupal vam bom VSE. Vse tehnike, vse postopke, ki jih uporabljam. Vse podrobnosti, ki vam bodo omogočile, da stopite v vrste najboljših svetovnih prodajnikov in s tem podvojite, potrojite ali poosmerite svoje prodajne rezultate - tako kot sem to naredil tudi sam." 

Robert Rolih

Vsebina programa - 27 video vsebin, obsežna gradiva, Word predloge, orodja... 


Ta online program je zasnovan tako, da vam bo dal vsa znanja in orodja, ki jih boste kdajkoli potrebovali za svoj uspeh pri prodaji na osebnih sestankih. Vključuje tudi obsežna gradiva, ki si jih boste natisnili in Word predlogo za vašo osebno prodajno skripto. 

(v oklepaju je trajanje vsakega modula v minutah in sekundah)


Uvod v prodajni proces zmagovalcev 


Video 1 (12:59): Kako sem prišel od 10% do 80% uspešnosti? Ključna spoznaja o tem, kaj naredi prodajnika uspešnega.


Video 2 (16:02): Štiri ključne faze prodaje. Osnovne faze v prodaji, najboljša definicija prodaje, tehnike & miselna naravnanost, kako razmišljati o sebi kot o prodajniku, kako odpraviti negativna prepričanja o prodaji, kako na prodajo vpliva vaš nivo energije


Faza 1: Zgradi odnos s stranko (7P grajenja zaupanja)

Ključ do uspešne prodaje je ustvarjanje zaupanja – spoznali boste 7 praktičnih strategij, kako ustvariti zaupanje.


Video 1 (20:11): Tri področja priprave na sestanek. Kako se odlično pripraviti na sestanek, tako da lahko kasneje na sestanku potegnete iz rokava različne ase? Dodaten pripomoček: checkliste (seznam stvari), ki jih mora vsak prodajnik imeti urejene/pripravljene, preden gre na prodajni sestanek k potencialni stranki oz. poslovnemu partnerju. To je Word predloga, ki jo boste lahko še prilagodili svojim potrebam.

 

Video 2 (18:03): Profesionalnost. Nujen predpogoj za uspešno prodajo. Stisk roke, vizitka, obleka, energija, vpliv podzavesti. 3 načini, da spremenite svojo energijo. Tehnika za pripravo na sestanek, ki ti dvigne energijo. Uporaba humorja.

 

Video 3 (19:57): Predstavitev v eni minuti. Kaj odgovorite na vprašanje "Kaj pa vi počnete"? Formula, ki vam bo dala ogromno prednost pred konkurenco. Ko boste uporabili to tehniko, boste postali pravi magnet za stranke. 

 

Video 4 (22:09): Predstavitev v eni minuti - študije primerov. Nekaj primerov izboljšav enominutnih predstavitev različnih podjetij. 

 

Video 5 (4:57): Pohvala. Kako uporabiti pohvalo za grajenje odnosa? 

 

Video 6 (8:40): Najdite podobnost s stranko. Ena od najbolj enostavnih in učinkovitih tehnik za grajenje odnosa. Psihologija podobnosti. Zakaj ta tehnika deluje tako dobro?

 

Video 7 (4:25): Poslušanje gradi zaupanje. Kako s pravilnim poslušanjem graditi zaupanje pri stranki.

 

Video 8 (11:35): Podatki, ki gradijo zaupanje. S katerimi podatki lahko gradite odnos? Moje daleč najboljše vprašanje za grajenje odnosa – če prodajate podjetnikom ali zaposlenim!

 

Faza 2: Ugotovi potrebe 

Ugotovite problem stranke, razumite njene preference, ali pa ji pokažite, da ima problem, ki se ga do tedaj še ni zavedala. 


Video 1 (20:55): Ugotavljanje potreb pri stranki. Če stranka ne čuti problema, ne bo kupila. Ugotovi potrebe, probleme, preference in izzive stranke. Posuj sol na rano. Štirje detektorji potreb - 4 tipi vprašanj pri ugotavljanju potreb in kako jih uporabiti. Kateri je četrti, najbolj učinkovit tip vprašanj (zagotovo jih še ne uporabljate)? Primer vprašanj za ugotavljanje potreb.

 

Video 2 (10:04): Prehod zmagovalcev. Skrivna tehnika najboljših prodajnikov, ki bo vaši prodajni predstavitvi dodala izjemno moč, saj boste z njo dosegli, da bo stranka tista, ki prosi za predstavitev vaših rešitev in ne vi. Uporabite jo in presenečeni boste nad rezultati.



Faza 3: Predstavi rešitev (Prepričaj me F.O.R.M.U.L.A.)

Formula, ki bo prepričala še tako zahtevne stranke.


Video 1 (5:26): Fokus na eno stvar vedno zmaga. Kako se s fokusom na eno stvar lahko ločite od konkurence? 


Video 2 (8:21): Uporaba zgodb pri prodaji. Zakaj je uporaba zgodb v prodaji vaša konkurenčna prednost? Primeri uporabe zgodb. Kaj je najbolj plačano delo danes? 

 

Video 3 (9:13): Razblinite dvome o vaši ponudbi. Stranke so danes vse bolj nezaupljive. Kako si zagotoviti, da bo stranka verjela vašim trditvam? Najboljši način za to, da vam bodo stranke verjele in da ne bodo čutile tveganja ob nakupu.

 

Video 4 (5:26): Ko vas stranka "testira". Kako se odzvati na "teste" stranke? Najboljša tehnika za višanje vaše samozavesti.

 

Video 5 (9:58): Uporabi razumljiv jezik, uporaba prispodob. Zakaj je pomembno, da ste razumljivi in kako to doseči? Primeri uporabe prispodob in njihova učinkovitost. 


Video 6 (4:01): Lastnosti v koristi. Lastnosti govorijo, koristi prepričajo. Kako pretvoriti lastnosti, o katerih govorite, v koristi za stranko? 

 

Video 7 (16:49): Angažiraj sogovornika. Kako angažirati sogovornika? Kako se posesti okrog mize? Največja napaka prodajnikov, ko pokažejo ponudbo stranki. Zakaj je pomembno imeti kontrolo nad sestankom? Kako prevzeti kontrolo, če ste jo izgubili?

 

Video 8 (9:35): Pretvorite storitve v produkte. Če prodajate storitve, vam bo ta pristop omogočil bistveno večjo prodajo po višjih cenah. Primer mojih svetovalnih storitev.

 

Faza 4: Zaključi prodajo 

Brez odličnega zaključka ni uspeha.


Video 1 (10:07): Dve najboljši tehniki za zaključek prodaje. Psihologija zaključka prodaje. Dve najboljši tehniki za zaključevanje prodaje. 

 

Video 2 (9:25): Zakaj stranke rečejo, da morajo še premisliti? Kaj se dogaja v glavi stranke, ko reče, da mora še premisliti? Kaj so resnični razlogi za to? Kako pristopati, če ugotovite da niste na sestanku z odločevalcem?

 

Video 3 (6:11): Kaj storiti ob "Moram še premisliti?" Najslabša stvar, ki jo lahko naredite (naredi jo 90 % prodajnikov). Pravilen pristop, ki ga ubere le 1 % prodajalcev. 


Video 4 (15:06): Primer "nemogočega" zaključka prodaje. Primer zaključka prodaje, kdaj se slišati s stranko, če res ne morete zaključiti na sestanku, "last resort" tehnika zaključevanja.

 

Video 5 (11:08): Sidranje: najboljša tehnika za predstavitev cene. Enostavna, izjemno učinkovita tehnika za postavitev in predstavitev cen, ki je ne uporablja skorajda nihče. Samo uporaba te tehnike vam bo večkratno povrnila investicijo v ta program. Pogajanja o ceni - različne strategje. 


Video 6 (10:07): Kako odgovoriti na skrbi oz. ugovore stranke? Natančen postopek in največje napake prodajnikov pri tem. 

 

Vprašanja & odgovori ter možnost postavljanja vaših specifičnih vprašanj


Video 1 (18:23): Odgovori na nekaj dodatnih vprašanj. Kako graditi odnos, če imate več oseb na sestanku? Ali so Skype sestanki lahko nadomestilo za osebne sestanke? Kako vzpostaviti prvi kontakt s potencialnimi strankami? Ali/kako ostati v stiku s strankami po nakupu?

Ob uporabi programa nam boste lahko pod vsakim modulom postavljali tudi svoja morebitna vprašanja, na katera Robert Rolih odgovori v roku 24-ih ur. To pomeni, da boste imeli podporo in rešitve tudi za svoje specifične primere.


Prodajni online trening

Takšen je izgled online programa Piramida Profesionalne Prodaje, ko ga začnete uporabljati. Platforma deluje na računalniku in na pametnem telefonu (vse, kar potrebujete, je povezava z internetom), Robertu pa lahko postavljate tudi vpašanja.

Možna uporaba za celotno prodajno ekipo!

Program lahko uporabljate individualno, lahko pa kupite tudi licenco za neomejeno uporabo za celotno prodajno ekipo vašega podjetja.

Ob nakupu licence za celotno prodajno ekipo vašega podjetja, prejmete individualne dostope do programa za vse člane vašega tima, poleg tega pa imate lahko ta program kot nadomestilo za interno izobraževanje o prodaji. Na sestanku prodajne ekipe lahko predvajate segmente programa in postopoma izboljšujete svoje prodajne pristope ter si gradite svojo prodajno skripto. Prodajna skripta, narejena na podlagi tega programa, bo lahko postala vaše največje orožje v boju s konkurenco!

Poleg tega boste lahko imeli za svojega trenerja osebo, ki si jo je le težko privoščiti za interno izobraževanje v živo, saj dan treninga z Robertom Rolihom stane 4,970 EUR+DDV.

Interno prodajno izobraževanje

Odlomek iz programa

Kako stranki predstaviti ceno vaše ponudbe? Spoznajte verjetno najboljšo tehniko za predstavitev cene vaše punudbe potencialni stranki. Uporabite jo in presenečeni boste nad njenim psihološkim učinkom na stranko. Če se stranke velikokrat pritožujejo nad vašimi cenami, potem bo ta tehnika za vas vredna zlata. 

" data-guid="ff895699-9d8d-142e-5e68-073af8d63032">

O avtorju programa, Robertu Rolihu

Mag. Robert Rolih je bestselling avtor knjige The Million Dollar Decision in Evropski javni govorec leta 2015 po izboru Londonske Professional Speakers Academy. 

Na začetku svoje kariere se je intenzivno ukvarjal z marketingom in prodajo, postal prvi certificirani coach Briana Tracyja v Evropi (vodilne svetovne avtoritete na področju prodaje), ter treniral prodajnike in svetoval preko 300 podjetjem. V svoji karieri pa je izvedel že preko 500 prodajnih sestankov (prodaja internet projektov, izobraževanj, IT storitev, različnih produktov...), tako da vse, kar govori, izhaja iz osebnih izkušenj. 

Danes Robert predava po celem svetu in si deli oder z največjimi svetovnimi predavateljskimi zvezdami, kot so Kevin Green, Simon Coulson, Robert G. Allen, Andy Harrington, ... 

Robert Rolih

Investicija za program

Investicija v ta online program se vam bo povrnila že z eno ali dvema uspešnima prodajama, ki ju boste dosegli s pomočjo znanj v programu. 


Licenca za prodajno ekipo od 6 do 20 oseb (vsak prodajnik dobi tudi svoj dostop)

997 EUR + DDV

Licenca za prodajno ekipo do 5 oseb (vsak prodajnik dobi tudi svoj dostop)

697 EUR + DDV 

Individualna licenca za osebno uporabo

297 EUR + DDV 


»Spremenili smo vse prodajne pristope, obrazce, cenike, letake in izdajati smo začeli kataloge po novem sistemu. Še vedno se držimo istega sistema in moram reči, da nas malokrat zavrnejo. Če pogledam skupek vsega, kar smo naredili (pristop, boljši material,…), se nam je prodaja povečala za 6 krat.« *

- Luka Lenzi, Univar d.o.o. (prodaja in vzdrževanja protipožarne opreme)

»Program je izjemen. Robert mi je odprl oči na področju prodaje. Do sedaj sem naredil ogromno napak na sestankih, ker nisem poznal faz vodenja sestanka. Všeč mi je, da sem dobil praktične nasvete, kako odgovoriti na vprašanja strank in narediti prehod med fazami sestanka ter ga uspešno zaključiti.« * 

Jure Knehtl, Direktor, ADSTAR d.o.o.

*Vsa menja zadovoljnih strank so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programu. 


Jure Knehtl

"Da, rad bi povečal svojo prodajno uspešnost!"


*Vsa menja zadovoljnih strank so mnenja posameznikov in niso tipični rezultat. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe programa so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programu. 

© 2017 | Akademija Panta Rei, Uspeh d.o.o., Stegne 21c, Ljubljana. Pogoji uporabe in pravno obvestilo.