Nekaj izjemnih pripomočkov za učinkovitejši marketing in prodajo

Nazadnje ažuriano: 1. 6. 2016

Na tej strani smo za vas zbrali orodja, checkliste, povzetke, aplikacije, ki jih sami uporabljamo pri našem poslovanju in bi bili lahko zelo koristni tudi za vas. Če ste podjetnik, vodja marketinga, vodja prodaje ali manager, potem vam lahko ta stran ponudi zelo veliko odličnih idej in pripomočkov za povečanje vaše uspešnosti.

Marketinški pripomočki

1. LeadPages: Najboljše svetovno orodje za povečanje konverzije na vaših spletnih straneh in za hitrejše grajenje baze e-poštnih naslovov

LeadpagesDanes si ne moremo predstavljati našega marketinga brez fantastičnega Leadpages! Da bi to orodje spoznali si oglejte brezplačen webinar, ki ga Tim Paige izvaja (v angleščini) dvakrat na teden – že sam webinar ima izjemno vsebino, ki pokriva naslednje tematike:

  • Why only three pages on your website should receive the bulk of your attention, energy, and focus. (If you focus on these three pages, you can ignore almost all the others and still increase your sales). This is about focus. Pay attention to these three pages and you’ll profit. Ignore them and you will struggle.

  • How to turn any business site into a lead-generation machine: It doesn’t matter whether you just started your business or you’re the Marketing Director of a major corporation. We’ll show you 4 simple steps you can take now to transform your website into a powerful lead-generation tool, so you can grow your list + boost your sales

  • The highest-converting landing page + lead magnet we have ever seen. This simple landing page + lead magnet combination has out-converted every other landing page and lead magnet we have ever tested — even though it only took us 30 minutes to set it up.
  • The #1 biggest mistake that even the best marketers in the world make. Make this mistake and you will continually ignore your best, hottest leads. Avoid this mistake and you’ll turn this missed opportunity into an entirely new sales channel for your business. (We’ll show you how to avoid this mistake in less than 5 minutes.)
  • Why (and how) you can use any piece of content to grow your list. If you’re creating blog posts, podcasts, or any other piece of content for your business, you can use that content to generate leads. We’ll show you a simple 5-minute tweak that makes that possible. (Hint: This one tactic has boosted our site-wide opt-ins from 0.5% to 10%.)

Prijavite se na brezplačni webinar, ki ga zelo priporočamo.

 

2. Sendlane: aplikacja za izvajanje email marketinga

S pomočjo Sendlane-a lahko zbirate bazo email naslovov vaših strank in jim pošiljate različne email akcije. Aplikacija omogoča tudi avtomatizacijo email marketinga, saj lahko že vnaprej zastavite določene sekvence email sporočil, ki jih bodo vaše stranke prejele avtomatično po tem, ko se prijavijo.

Več o Sendlane…

 

Priprava marketinških akcij3. Checklist za pripravo marketinških akcij in 100 najbolj učinkovitih naslovov vseh časov

Ko smo delovali kot marketinški svetovalci, smo velikokrat opazili, da pri pripravi marketinških akcij podjetja pozabijo na kakšno pomembno “malenkost”, ki jim na koncu bistveno poslabša rezultat akcije. Ta seznam vam bo omogočil, da se vam to ne zgodi. Pripravili smo ga v osnovi za našo interno uporabo, vendar menimo, da lahko prinese velike koristi tudi vam.

Poleg tega imamo za vas še seznam in razlago stotih najbolj učinkovitih naslovov v zgodovini oglaševanja. Kot vsi vemo, je naslov ključen element vsakega oglasa, e-poštnega sporočila, brošure, … Ti naslovi vam bodo lahko dali nove ideje za povečanje učinka vaših marketinških materialov, saj jih lahko prilagodite svojemu poslu.

Želim ju prejeti brezplačno! 

Višanje zaznane vrednosti produktov4. Posebno poročilo: Kako zvišati zaznano vrednost vaših produktov in storitev v očeh stranke?

Ali bi vas zanimalo, kako lahko svoj produkt ali storitev v enakih količinah kot doslej prodajate po 10, 20 ali 50 % višji ceni? Če ste odgovorili pritrdilno, potem je pot do tega lahko znanost zviševanja zaznane vrednosti. Zviševanje zaznane vrednosti je proces, v katerem spremenite svoje izdelke ali storitve iz obstoječega stanja v stanje, ki ga trg bolj ceni in za katerega je pripravljen plačati več. Pri tem moramo poudariti, da pri strategijah zviševanja zaznane vrednosti nimamo v mislih kompleksnih sprememb pri samem produktu ali storitvi. Predvsem gre za spremembe pri marketinški predstavitvi vašega produkta. Prenesite si torej to izjemno posebno poročilo v katerem boste spoznali 4 metode za višanje zaznane vrednosti vaših izdelkov ali storitev. S pomočjo teh metod boste lahko dvignili nivo svojih cen in ob tem pridobili več strank!     Želim ga prejeti brezplačno!

Prodajni pripomočki

 

Prodajna skripta predloga  1. Predloga za prodajno skripto – najpomembnejši dokument, ki ga boste kadarkoli uporabili.

Ta dokument vas bo sistematično popeljal po vseh elementih, ki jih vsebuje prodajni proces za katerikoli izdelek in storitev. Z vprašanji, ki so v dokumentu pa si boste tudi sami ustvarili svojo neverjetno učinkovito prodajno skripto. Skripta je sad 10 letnega preučevanja prodajnega sistema najboljših prodajnikov na svetu in uporabe teh znanj v praksi. S pomočjo te skripte je Robert Rolih postopoma dvignil svojo prodajno učinkovitost od 1-10 (1 prodan projekt na deset sestankov) do 8-10! Predlogo prejmete v Word dokumentu.  

2. Checklist (seznam stvari), ki jih mora vsak podjetnik ali prodajnik imeti urejene/pripravljene preden gre na prodajni sestanek k potencialni stranki oz. poslovnemu partnerju.

Največja napaka prodajnikov je, da se ne pripravijo dovolj dobro na prodajne sestanke. To orodje vam bo pomagalo pri tem, da boste sami in vaša prodajna ekipa vedno 100% pripravljeni, ko boste v akciji pri stranki.  
Oba želim prejeti brezplačno!

Prenesi v

facebook

twitter