Nova delavnica za podjetnike in marketinške strokovnjake:

REMARKETING IN KRAJA STRANK KONKURENCI

Spoznajte dve zviti marketinški metodi za hitro povečanje prodaje

Albert Einstein je nekoč rekel, da je definicija norosti to, da delaš iste stvari, kot si jih vedno počel, in pričakuješ drugačne rezultate

Bi radi povečali moč svojega marketinga in pridobivali stranke lažje in hitreje? Potem pozabite na stare metode, ki jih uporabljajo vsi v panogi. Kajti te metode vam lahko prinesejo le takšne rezultate, kot ste jih imeli v preteklosti. 

Le z uporabo inovativnih metod, ki jih vaša konkurenca ne uporablja, boste lahko bistveno izboljšali svoje rezultate. 


Nekdo je vložil milijardo dolarjev, da vam pomaga… 


Ja, res je, internetni giganti, kot sta Facebook in Google so vložili milijardo dolarjev v razvoj izjemnih možnosti doseganja različnih ciljnih skupin. In za vas imam dobro novico: ta milijardni vložek sedi in čaka neizkoriščen. 

Možnosti, ki vam jih nudi, ne uporablja skorajda nobeno podjetje v Sloveniji. Tako boste z udeležbo na tej delavnici, kjer jih boste korak za korakom spoznavali, avtomatično prehiteli konkurenco in ji dobesedno kradli stranke na vsakem koraku. 


Na delavnici boste spoznali ... 


  • Remarketing je danes najbolj “IN” orodje v marketingu. In to ne slučajno. Izplen iz remarketing akcij je navadno odličen, ali z drugimi besedami: veliko novih strank ali pa ljudi na vaši mailing listi za majhen denar. Kako sploh deluje remarketing in kako ga lahko uporabite že jutri?
  • Kako dobesedno ukrasti stranke vaši konkurenci? Spoznajte nove možnosti ciljanja vaših oglasov, tako da lahko z njimi dosežete ljudi, ki bodo zelo verjetno kupili. 
  • Kako izkoristiti Facebookovo milijardo dolarjev vredno tehnologijo za to, da najdete nove potencialne stranke, ki so zelo podobne vašim obstoječim strankam? Pristop, ki ga ne izkorišča skorajda nihče, bo lahko postal vaš paradni konj. 
  • Je vaše podjetje posebno? Delate v zelo specifični niši? Na delavnici boste spoznali, katere so dobre prakse za grajenje nišnih ciljnih publik na Facebook-u. 
  • Kako strukturirati svoje objave, zato da se virusno širijo v kombinaciji z vašimi Facebook stranmi 
  • Spoznajte inovativne možnosti ciljanja, za katere niste vedeli, da sploh obstajajo (npr. če imate trgovino, bi verjetno želeli o svoji posebni ponudbi obvestiti le tiste, ki živijo v radius-u 10 km od vas). 


Ne spreglejte možnosti, da med 880.000 uporabniki Facebooka v Sloveniji in 1,6 mrd uporabnikov v svetu s ciljnim, laserskim oglaševanjem pridobite prave stranke. 

Program delavnice


1) Skrivnosti digitalnega oglaševanja

  • Nekateri pravijo, da digitalno oglaševanje ni učinkovito. Nekateri pravijo, da ne najdejo svojih strank na spletu. Ste morda kdaj razmišljali, da so vam bile najbolj učinkovite skrivnosti zamolčane? 
  • FB je odlično orodje za širitev trga, povečanje prodaje in prepoznavnosti: katere so najpogostejše napake podjetij, ki zmotno ugotavljajo, da je FB neučinkovit?


2) Strategije vodenja in promoviranja objav

  • Zakaj so FB strani kot ogromne baze informacij, ki so na voljo le tistim, ki se FB oglaševanja lotevajo sistematično in vedo, kje in kaj lahko dobijo?
  • Kako izbrati pravo strategijo za grajenje svoje baze na FB? Kdaj je najbolje objavljati? Katere rezultate je smiselno spremljati?
  • Katera so pravila ustvarjanja odličnih objav, ki imajo potencial, da se virusno širijo?  
  • Kako si lahko z uporabo pravih orodij olajšamo vodenje FB strani?  


3) Lasersko ciljanje na vaše potencialne stranke in stranke vaših konkurentov

  • Katere so glavne možnosti ciljanja ljudi na FB platformi in kako jih izkoristiti?
  • Prodaja izdelkov vs. "pridobivanje interesentov" (lead generation): kaj je za vaše izdelke in storitve najbolj primerno?
  • Kako s FB objavami ciljati na ljudi, ki so že kdaj kupili pri vas in katerih e-mail naslove hranite na svojem računalniku? 
  • Kako izluščiti ljudi, ki imajo visoko nakupno namero - in so torej pripravljeni na nakup vaših izdelkov in storitev?


4) Remarketing: trend št. 1 v svetu digitalnega oglaševanja

  • Zakaj je remarketing danes najbolj učinkovito orodje oglaševanja na svetu, ki mu ne more konkurirati več nič in nihče?
  • Kako povečati svojo spletno prodajo z manjšim vložkom v oglaševanje?
  • Kako z remarketingom povečati izpostavljenost strank vaši ponudbi?
  • Ali bi radi prodali tistim, ki so že obiskali vašo spletno stran, brskali po kategorijah, si ogledovali izdelke ali celo zapustili vašo nakupovalno košarico? Potem je remarketing prava izbira za vas. 


Ste na področju FB oglaševanja še čisto zeleni? 

Ni vam jasno, kako ustvariti Facebook stran za vaše podjetje in kaj z njo sploh početi? Nič hudega. 

Ob udeležbi na delavnici Remarketing in kraja strank konkurenci prejmete brezplačno udeležbo na pripravljalni mini delavnici Prvi koraki v FB marketing, ki bo trajala od 9.00 do 11.00 (na isti dan in na isti lokaciji), tako da boste vrhunsko pripravljeni za napredne tehnike oglaševanja s FB marketingom. 


Kaj boste spoznali na (opcijski) pripravljalni mini delavnici Prvi koraki v FB marketing

  • Kako pripraviti atraktivno Facebook stran, ki bo obiskovalcem padla v oči? 
  • Spoznajte, katere informacije so nujne na vaši FB strani in katere so dodatne funkcije, ki jih v Sloveniji uporabljajo le redki.
  • Ali je število všečkov na vaši Facebook strani pomembno?
  • Kako na Facebooku pripraviti svoj oglaševalski račun, da boste lahko začeli z oglaševanjem še isti dan?
  • Kateri so glavni kazalci uspešnosti vaše komunikacije in grajenja baze na Facebook strani.
  • Ugotovite, katera je vaša najboljša ciljna skupina, in kateri so konkurenti, ki so najbolj aktivni.
  • Kdaj in zakaj je smiselno spremeniti svojo Facebook stran v Facebook Business stran

O vodji programa, Juretu Knehtlu

Jure Knehtl je specialist za trženje na socialnih omrežjih. Posebej je znan kot odličen snovalec Facebook kampanj.  

Izkušnje s Facebook oglaševanjem ima v Avstraliji, Ameriki, Braziliji, Veliki Britaniji in 63 drugih državah. Pomagal je že 71 spletnim trgovinam do povečanja prodaje in preko 100 poslovnim projektom in internet skupnostim pri iskanju kupcev. Svojim poslovnim partnerjem je pomagal alocirati preko 200.000 EUR oglaševalskih sredstev in jim ustvaril že 2.300.000 EUR prihodkov preko internetnega oglaševanja. 

Svojo kariero je začel kot mlad študent v oglaševalski agenciji, leto kasneje odprl svoje podjetje s ciljem, da pomaga slovenskim podjetjem pri povečanju spletne prodaje in pridobivanju novih prodajnih kontaktov. Sveža znanja iz tujine so mu pomagala, da je uspešno podprl tudi Kickstarter kampanjo SipaBoards, ki je v enem mesecu zbrala kar $345.000

S svojim znanjem in ekipo AdStar, ki jo sestavlja 7 strokovnjakov, pomaga tako velikim podjetjem, kot je npr. Tosama, kot tudi številnim malim in srednjim podjetjem, kot so npr. Kuponko.si, Trainers4me.com, izinakup.si, Toronto Business Academy, EkoDar.si.  

Zaradi jasnega in sistematičnega pristopa pri razlagi je posebej priljubljen tudi pri tistih poslušalcih, ki se spletnega oglaševanja lotevajo prvič. 

Jure Knehtl

Kaj pravijo stranke o Juretu Knehtlu in njegovi ekipi?

".... preseneča s svojim pristopom, ki je naravnan na rezultate."

"Mlada ekipa, polna idej, ki nam je v kratkem času izredno povečala prepoznavnost blagovne znamke na socialnih omrežjih. Pomagali so nam pri testiranju tujih držav, različnih kanalov oglaševanja in nam dali zelo podroben vpogled v obnašanje obiskovalcev na naši strani. Ekipa AdStar preseneča s svojim pristopom, ki je naravnan na rezultate."

David Aleš, HDA Rockcellence Inc.


"... naša 20 % mesečna rast šele začetek."

Z njihovo pomočjo sem povečal prodajo, se razširil na nove trge in razširil asortiman. Prepričan sem, da je naša 20 % mesečna rast šele začetek. Toplo priporočam vsem, ki bi radi povečali prodajo. 

 Rok Slapar, HS plus d.o.o. 


"So eni redkih, za katere lahko rečem, da znajo učinkovito oglaševati. "

"S pomočjo ekipe AdStar smo začeli učinkovito porabljati sredstva za internetno oglaševanje, navdušila nas je njihova zagnanost, novi pristopi in fokus na rezultatih. S sodelovanjem smo začeli s Kickstarter kampanjo in se zaradi rezultatov odločili za nadaljnje sodelovanje. Oglašujemo praktično po celem svetu in zelo nam je všeč, ker ne posplošujejo rezultatov, vendar se vsake lokacije lotijo ločeno. So eni redkih, za katere lahko rečem, da znajo učinkovito oglaševati." 

Sebastjan Sitar, SIPABOARDS d.o.o. 


Termin, lokacija, kotizacija 

Delavnica bo potekala 19. 1. 2017 v Ljubljani, v hotelu Lev. Delavnica bo trajala od 11.00 do 17.00. Vmes bosta 1 krajši in 1 daljši odmor. Na voljo bo samoplačniško kosilo, v bliži dvorane pa bodo v hotelskem baru proti plačilu na voljo tudi prigrizki in pijača.  

Opcijska pripravljalna mini delavnica Prvi koraki v FB marketing bo potekala 19. 1. 2017 v Ljubljani (torej isti dan), v hotelu Lev, in sicer od 9.00 do 11.00.

Kotizacija zajema:  

  • gradiva in udeležbo na delavnici Remarketing in kraja strank konkurenci ter 
  • gradiva in udeležbo na opcijski pripravljalni delavnici Prvi koraki v FB marketing

 

in znaša 195 EUR + DDV


"Da, prijavljam se na delavnico Remarketing in kraja strank konkurenci"


© 2016 | Akademija Panta Rei, Uspeh d.o.o., Stegne 21c, Ljubljana