»Imeli smo prodajni plan za 3 mesece, ki smo ga dosegli v 2 mesecih.«
Matej Pirtovšek, Adriatic Slovenica d.d.

Matej Pirtovšek je strokovni direktor pri Adriatic Slovenica d.d. (www.adriatic-slovenica.si) in se ukvarja z razvojem naložbenih življenjskih in pokojninskih zavarovanj.

#Najbolj koristno izobraževanje

»Tečaj Andyja Harringtona Public Speakers University.«


#Največja sprememba

»Predavam našim svetovalcem, ki hodijo na teren in ponujajo strankam zavarovanja.
Spremenil sem način predavanja in se bolj približal temu, kar je Andy govoril na seminarju: kako povedati zgodbo, da se ljudem zasidra sporočilo v glavo, kako predstaviti zgodbo, kdaj povedati izjavo, kako zgraditi zaupanje, itd. Ta seminar javnega nastopanja je bil najboljši način za izboljšanje predstavitev in je bil tudi takoj prenosljiv v prakso.«


#Doseženi rezultati

»Zavarovalni svetovalci sedaj veliko bolje sprejemajo nove informacije. Na podlagi tega se je spremenila tudi prodaja. Na primer: imeli smo prodajni plan za 3 mesece, ki smo ga dosegli v 2 mesecih. Odkar sem prešel na novi sistem predavanja, svetovalci tudi hitreje sprejemajo novosti.«


#O APR

»APR nudi dostop do najnovejših/najmodernejših znanj na področju podjetništva za majhna in srednja podjetja. Če potrebuješ kaj na področju poslovnih izobraževanj, potem ni potrebno gledati naokoli. Pri APR na enem mestu dobiš vsa najnovejša poslovna znanja.«


*Vsa mnenja zadovoljnih strank in potencialni rezultati uporabe tehnik z naših seminarjev so mnenja posameznikov in niso tipični rezultati. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe naših programov so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programih.

Preberite naslednjo zgodbo

Julij Brinc,
Smithers-Oasis Adria d.o.o.

»Uspelo nam je pozicionirati podjetje na popolnoma drugo raven. Na nekaterih področjih pa sem doživel pravi kvantni preskok.«