Matjaž Viriant,
IR IMAGE d.o.o.
V agenciji IR Image d.o.o. (www.ir-image.si) za trženjsko komuniciranje, znani tudi kot Mesto komunikacij, najprej pozorno poslušajo vse želje in probleme naročnikov na tržišču. Ravno problemi in težave ustvarjajo poslovne priložnosti.
Za dosego ciljev naročnikov in rešitev njihovih problemov z veseljem ustvarjajo personalizirane kreativne zgodbe. Ideje najprej opremijo z zgodbami, zgodbam spišejo vsebine in imenom dodajo osebnosti.
So reševalci problemov in snovalci unikatnih kreativnih prodajnih zgodb. Verjamejo v moč pristnih odnosov. Odnosi so tisti, ki definirajo vsako razmerje, vsak posel. Gradijo zaupanje, zaupanje pa prinaša zvestobo ter dolgoročne rezultate, koristi in uspeh za njihove naročnike.
#Najbolj koristno izobraževanje
»Izpostavil bi izobraževanje The Million Dollar Business. Predvsem temo o dobičkonosnih poslovnih strategijah in podjetnikovemu potovanju. Veliko napora v podjetju vlagamo v upravljanje s človeškimi viri (HR) in medsebojne odnose, ker se zavedamo, da posel delamo ljudje. Nenehno smo se ukvarjali z vprašanjem, koliko ljudi bomo še zaposlili, da pokrijemo res vse dejavnosti, ki jih nudimo ali želimo ponuditi na trgu. Odgovor na to vprašanje je bil po izobraževanju kristalno jasen.«
#Največja sprememba
»Pregledali in prečistili smo storitve, ki jih nudimo našim strankam, se osredotočili na glavne in omejili naše ciljne skupine. Posledično smo število redno zaposlenih omejili na cca 12. S tem smo se izognili trnovi poti prehoda puščave z vedno več zaposlenimi in negotovim izidom. Prav tako smo prerazporedili delovne naloge in tako se sam, kot direktor, ne ukvarjam več z operativnim vodenjem podjetja, ampak skrbim za strateške odločitve, razvoj podjetja, HR in pridobivanje ključnih kupcev.«
#Doseženi rezultati
»Najbolj pomembno se mi zdi, da smo na težave začeli gledati ne kot na nekaj slabega, temveč kot na nove priložnosti in smo se ob njih tudi spreminjali. Ravno zaradi sprememb smo se lahko izboljšali in rastemo. Tako kot je izjavil Winston Churchill: »Da si lahko odličen, se moraš pogosto spreminjati.«
Gledano iz zornega kota solastnika imamo sedaj »lifestyle« podjetje, ki mi omogoča, da z veseljem delam, kar imam rad in z energijo navdihujem zaposlene, da delajo tisto, kar navdihuje njih same.«
#Sprememba v načinu razmišljanja
»Sedaj točno vem, kaj želimo doseči, imamo popolnoma jasno vizijo in jasen odgovor na vprašanje, zakaj nekaj počnemo. In zato smo tudi uspešni. Ker naši naročniki ne kupujejo tega, kar počnemo, temveč to, zakaj nekaj počnemo.
Stremimo k višjemu cilju, k družbeno odgovornemu cilju, da pomagamo sooblikovati boljšo družbo. Zato organiziramo tudi dobrodelne in družbeno odgovorne projekte.
Lev Nikolajevič Tolstoj je zapisal: »Skrivnost sreče ni v tem, da delamo tisto, kar bi radi, temveč da imamo radi tisto, kar delamo.« Zato nenehno odkrivamo naš zakaj in skrbimo za zaposlene, ki so naše največje bogastvo. Da so motivirani in srečni na delovnem mestu.«
#O APR
»APR nudi širok nabor izobraževanj za osebnostno, poslovno in podjetniško rast. Veliko primerov je iz prakse, s katerimi se podjetniki enostavno identificiramo in ki nam pomagajo reševati naše lastne probleme. Verodostojni in zaupanja vredni predavatelji z bogatimi izkušnjami in referencami. Organizacija seminarjev z mednarodno priznanimi predavatelji, kot so Robert Rolih, Raymond Aaron, Geoff Burch, Jessen James Chinnapan, Matthew Kimberly, Daniel Priestley, Cheryl Chapman in drugi, ob katerih se ti porodijo nove in nove ideje ter te navdahnejo za nadaljnje kreativno ustvarjanje.«
*Vsa mnenja zadovoljnih strank in potencialni rezultati uporabe tehnik z naših seminarjev so mnenja posameznikov in niso tipični rezultati. To pomeni, da ni nujno, da boste tudi sami dosegli podobne rezultate. Rezultati uporabe naših programov so odvisni od vašega angažmaja, sposobnosti in pripravljenosti za delo ter implementacijo vseh tehnik v programih.